maandag 19 januari 2015

Inleiding

Op dit blog staan negen verhalen die ik heb geschreven in de jaren 1997 - 2007. In het verleden heb ik hier commercieel noch publicitair iets mee gedaan. Bij nadere beschouwing is dat wellicht jammer, vandaar dat ik ze nu alsnog publiceer op dit blog.
Het verbindende thema is 'vergane glorie'. Ik heb plaatsen bezocht waar het vroeger wellicht beter toeven was dan nu. Helemaal zeker ben ik daar niet van. In ieder geval hebben mijn inspanningen geleid tot teksten die gaan over plaatsen als Oostende, Baden Baden en het Portugese Estoril. Aan bod komen onder andere een verlaten station in de Pyreneeën, de status van het interneringskamp in Vittel gedurende de tweede wereldoorlog, het Parijs van inmiddels Nobelprijswinnaar Patrick Modiano en het Normandië van Monet.

Dit blog is een van de podia waarop ik verhalen publiceer. Op Lof der Commercie treft u teksten aan die meer betrekking hebben op mijn eigen vakgebied: marketing en reclame.

Lof der Commercie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten